Så fik vi besøg af denne gut :-)

Forening fik i dag besøg af Bubber, som gerne vil lave en kort dokumentar film omkring særlige steder i Danmark. Så vidt vides vil den blive tilgængelig på internet/Youtube.

For nogle år siden, inden vi var bag hegn og bomme besøgte Bubber foreningen. Dengang var der ikke en særlig grund til at han kom forbi, måske for at slå ventetiden lidt ihjel inden hans foredrag i Randers, hvem ved! Men foreningen må på en eller anden måde have gjort indtryk på ham :-) For da han i dag ankom til Randers i forbindelse med Cirkus Arena, huskede han vores lille plet og fik en fra den anden side af havnen til, at sejle sig over til os.

Foreningens næstformand, Jan Lajer samt Vagn og Per blev interviewet af Bubber omkring foreningens betydning for deres liv. Samt omkring hvordan man bevarer sådan en unik plet i så mange år og ikke mindst hvordan fremtiden ser ud for en forening som vores.

Det bliver spændene at se resultatet af hans optagelser. TAK til Bubber for interessen for vores lille forening :-)